Szkolenie

Szkolenie Online – Twoja Skuteczna Kampania

Co to znaczy? Jesteśmy tak bardzo przekonani, że to szkolenie da Ci ogromną wartość, że dajemy Ci 100% bezpieczeństwa. Jeśli w ciągu 2 tygodni od zakupu stwierdzisz, że szkolenie nic Ci nie dało to zwrócimy Ci wszystkie pieniądze. Tak po prostu. Gramy fair.

Dla kogo jest to
szkolenie?

Dla przedsiębiorców, którzy chcą nauczyć się tworzyć skuteczne kampanie w social mediach i zwiększać sprzedaż
Dla freelancerów, którzy chcą sprzedawać swoje usługi w internecie
Dla właścicieli sklepów internetowych
Dla marketerów, którzy chcą nauczyć się podstaw performance marketingu

Co zyskujesz po przejściu tego szkolenia?

Nauczysz się jak zwiększać sprzedaż swoich produktów i usług w internecie
Dowiesz się jak stworzyć strategię marketingową na jednej kartce papieru
Stworzysz swoją pierwszą skuteczną kampanię na Facebooku
Dowiesz się z jakich narzędzi warto korzystać by skalować działania marketingowe
Zbudujesz lejek sprzedażowy dla swojego biznesu
Dowiesz się jak skalować działania marketingowe
Nauczysz się marketingu bez wydawania pieniędzy na agencję
Będziesz pozyskiwać więcej klientów
Dostęp do dziesiątek godzin materiałów video w najwyższej jakości

Poznaj naszego prowadzącego

Piotr Glinkowski, przedsiębiorca, marketingowiec, twórca kursów online

Przedsiębiorca, marketingowiec i twórca kursów online z 17 letnim doświadczeniem. Zrealizował kampanie warte kilkaset milionów złotych. Prowadził działania marketingowe dla ponad 300 firm. W tym dla NewBalance, Grupy Energa, Milka (Mondelez), Runmageddonu, Budimexu, Superbet czy grupy Accor Hotels. Były członek zarządu jednej z największych agencji marketingowych w Polsce.

Doświadczenie zdobywał również przy projektach specjalnych, między innymi dbając o wizerunek gwiazd jak Anita Włodarczyk, Jerzy Dudek czy Grzegorz Krychowiak. Przez kilka lat odpowiadał również za Public Relations Stadionu Narodowego w Warszawie oraz za komunikację Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn.

Od lat szkoli marketerów w całej Polsce. W jego kursach wzięło udział ponad 1000 studentów. Prowadził wykłady oraz zajęcia między innymi w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Jagiellońskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

Lista lekcji

MODUŁ I - STRATEGIA MARKETINGOWA

1. Po co komu strategia?
2. Z czego składa się strategia?
3. Analiza konkurencji + info gdzie jesteśmy
4. Jak dobrać odpowiednie cele?
5. Idealny klient - definiowanie grupy docelowej
6. Dobór narzędzi marketingowych
7. Ile muszę mieć kasy? Konstruowanie budżetu
8. Harmonogram czyli kiedy!
9. Message house czyli przekaz rządzi!!!!
10. CI, nie ciiiii tylko Identyfikacja wizualna
11. Gówniane wskaźniki - jak mierzyć efekty

MODUŁ II - JAK SIĘ DO TEGO ZABRAĆ?

1. Twoje miejsce w necie - www
2. Review + konkretny przykład
3. Możliwości Social Media
4. Facebóg - możliwości
5. Instagram
6. Linkedin, Twitter, TikTok i inne
7. Google, YT, SEO
8. Content is king
9. Video marketing
10. Marketing Automation
11. Innse sposoby marketowania

MODUŁ III - FACEBOOK

1. Przygotowanie firmy do rozpoczęcia działań
2. Konfiguracja Pixela
3. Menadżer reklam
4. Struktura reklam na Facebooku
5. Omówienie celi reklamowych
6. Targetowanie - jak znaleźć odpowiednich klientów
7. Umiejscowienie
8. Budżet
9. Tworzenie treści
10. Niestandardowe grupy odbiorców
11. Grupy podobne
12. Testy
13. Analiza danych

MODUŁ IV - CONTENT

1. Język marki - wyrazistość
2. Jak pisać by nas czytano
3. Blog
4. Podcast
5. YT + video
6. HUB, e- booki
7. Reklamy - AIDA
8. CI

MODUŁ V - MARKETING AUTOMATION

1. Czy dziaŚmierć strony internetowejecko może stracić wagę bez ruchu?
2. Czym jest MA - funkcje + narzędzia
3. Budowanie baz danych
4. e-mail marketing
5. Workflowy automation
6. Landing Page
7. Webinary
8. Autorespondery, formularze, ankiety, pop-upy

MODUŁ VI - LEJKI SPRZEDAŻOWE

1. Definicja i ich rola + strategia 5 Zwycięstw
2. Zainteresowanie
3. Zapraszanie
4. Zdobywanie
5. Zaangażowanie
6. Zakup
7. Lojalizowanie
8. Przykłady lejków sprzedażowych

MODUŁ VII - GOTOWE STRATEGIE + ciekawe narzędzia

1. Jak budować świadomość marki
2. Jak generować leady
3. Jak sprzedawać w sklepie internetowym
4. Ciekawe narzędzia i aplikacje
5. Podziękowania

Kup dostęp!

349 zł

Raty 0% od

Nic nie ryzykujesz. Masz 14 dni GWARANCJI SATYSFAKCJI.

Sprawdź opinie Klientów Piotra

Przeciętnie klienci Piotra każdą złotówkę zamieniają w 10 zł. Rekordziści wydając 1000 zł na reklamę zarabiają 40 000 zł

Co otrzymujesz w tej cenie?

Dostęp do ponad 4 godzin materiałów nagranych w najwyższej jakości
Dostęp do kursu przez 12 miesięcy od jego premiery
Ponad 60 lekcji video
Materiały w PDF, które pomogą Ci stworzyć strategię i lejek sprzedażowy
Certyfikat potwierdzający ukończenie kursu

Kup dostęp!

349 zł

Raty 0% od

Nic nie ryzykujesz. Masz 14 dni GWARANCJI SATYSFAKCJI.