Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Szkolenie Online – Twoja Skuteczna Kampania
Abonament
- Qulla
- Business Lab
- Szkolenie Online – Twoja Skuteczna Kampania
Krótki opis szkolenia
Skuteczny marketing to znacznie więcej niż lajki i serduszka. Zastanawiałeś się kiedyś ile za nie możesz kupić? No… właśnie, niewiele. Żeby nie powiedzieć – nic! W skutecznym marketingu chodzi o sprzedaż. Na budowanie wizerunku, świadomości Twojej marki przyjdzie jeszcze czas. Dziś, bez względu na to co i jak sprzedajesz, każda złotówka wydawana na marketing powinna zarabiać. Najlepiej w dodatku tak, by dało się to policzyć! W tym szkoleniu online nauczysz się jak zbudować i wdrożyć strategię marketingową w oparciu o tzw. Lejki sprzedażowe. Zaprojektujesz ścieżkę jaką musi przebyć Twój klient od pierwszego kontaktu z Twoją Firmą, aż po zakup. Nauczymy Cię podstaw tworzenia reklam w social mediach, w sieci reklamowej google oraz e-mail marketingu. Chcesz zamieniać każdą złotówkę w 10 zł? A każdy tysiąc w 10000 zł przychodu? Dowiesz się jak to robić! Premiera kursu już 4 czerwca 2022 roku.
Dla kogo jest to
szkolenie?
Co otrzymujesz w tej cenie?
Co zyskujesz po przejściu tego szkolenia?
Poznaj naszego prowadzącego
Piotr Glinkowski, przedsiębiorca, marketingowiec, twórca kursów online
Przedsiębiorca, marketingowiec i twórca kursów online z 17 letnim doświadczeniem. Zrealizował kampanie warte kilkaset milionów złotych. Prowadził działania marketingowe dla ponad 300 firm. W tym dla NewBalance, Grupy Energa, Milka (Mondelez), Runmageddonu, Budimexu, Superbet czy grupy Accor Hotels. Były członek zarządu jednej z największych agencji marketingowych w Polsce.
Doświadczenie zdobywał również przy projektach specjalnych, między innymi dbając o wizerunek gwiazd jak Anita Włodarczyk, Jerzy Dudek czy Grzegorz Krychowiak. Przez kilka lat odpowiadał również za Public Relations Stadionu Narodowego w Warszawie oraz za komunikację Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn.
Od lat szkoli marketerów w całej Polsce. W jego kursach wzięło udział ponad 1000 studentów. Prowadził wykłady oraz zajęcia między innymi w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Jagiellońskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego.